Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeale zgodze sie z toba mehow ze zczytywanie licznika z przedniego kola to duzo lepsza opcja i przy odpowiednim wyskalowaniu predkosciomierze znacznie mniej beedzie rpzekłamywac takl mialem w zx11 i tak ma np thunderace a np zx9r licznikowo idzie 290 km/h w angielskim porównaniu 955i daytona zx9r i vtr 1000f zx9r osiagnel;a 258 km/h realnej rpedkosci gdy motoo mialo na liczniku 290 haha to samo xx cbr czy hayabusa znalazłem filmik wnecie gdzie xx jedzie na 400 m gdy wbił na bramki mierzace rpedkosc i czas czujniki podały 10.9sek i 200.5 km/h na l;iczniku mial w tym momemncie 217 km/h jest rowniez filmik na yt gdzie jest hayabusa i zzr 1400 i na hayabusie jest aparatura meirzaca rpedksoc z dokladnoscia do 0.5 km/h w momencie gdy busa ma real;ne 200 licznikw skazuje prawie 220 km/ czyli standardowo i tak tylne kolo leci wposlizgu w motocyklach im szybciej sie jedzie tym bardziej a i jeszcze jedno ta kawa licznikowo pokazała 304(189mph) niedaje jej wiecej wtym momemncie jak 285 km/h ! tłuku chcialem sobie podarowac ale niepozostawiasz mi wyboru boo tylny kapec w motocyklach sportowych sie zawsze szybciej obraca niz sie jedzie spowodowane jest to oporem powietrza i przyczepnoscia opony i im szybciej tym te opory sa wieksze i tym barxdziej tylne kolo mieli :)
Odpowiedz***, nie czytam idioty co napisać nie potrafi po polsku....meho
Odpowiedz